Hírek
Tisztelt Ingatlan-tulajdonosok! A Magyar Posta megkeresésére az alábbiakról tájékoztatjuk Önöket
A házszámmal vagy levélszekrénnyel nem rendelkező ingatlanok esetében, a küldemények pontos és biztonságos célba érésének érdekében, a Posta szórólapokkal jelzi az ingatlan használója, tulajdonosa felé a házszám vagy levélszekrény hiányát. Kérjük Önöket, tegyenek eleget a felhívásban és a helyi rendeletben foglalt kötelezettségeiknek.
Felsőpakony Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének a közterületek elnevezéséről, valamint az elnevezés megváltoztatására irányuló kezdeményezés és a házszám-megállapítás szabályairól szóló 7/2014. (X. 3.) önkormányzati rendeletének hatályos rendelkezései szerint az ingatlan használója, tulajdonosa köteles az ingatlant a megfelelő házszámtáblával ellátni.
A házszámtáblát az utcáról jól látható módon, a házfalra vagy az ingatlan utcafronti kerítésére kell elhelyezni.
A küldemények pontos célba érése közös érdekünk, ezért arra kérjük, hogy szíveskedjenek az ingatlanon a házszám és a levélszekrény kihelyezéséről gondoskodni.
A házszámtáblák megfelelő kihelyezése többek között azért is kiemelten fontos érdeke mindannyiunknak, hogy megkönnyítse és meggyorsítsa a Postán kívül az Országos Mentőszolgálat, a Tűzoltóság, a Rendőrség valamint a különféle szolgáltatók számára a tájékozódást.
Együttműködésüket köszönjük.
Felsőpakony Nagyközség Önkormányzata/Felsőpakonyi Polgármesteri Hivatal
vissza